четвъртък, 15 март 2012 г.

Голямото чистене на физическия план започна - 17/08/10




Сутринта се събудих с тази мисъл и не ми дава мира да напиша малко по темата. Благодаря на Висшия си Аз и приятелите му за подсказките, които цял ден ми правят.

Много от вас преживяват от известно време пречистване на всичките четири нисши тела - физическо,фино, емоционално и ментално. И това става с цел да се даде път на духовното  ви тяло - Висшия Аз, което пък е първото от висшите тела.

Почти всички техники свързани с разширяване на съзнанието са насочени именно към пречистването на телата ни. Много от нас сме работили дълги години, за да освободим блокажи и натрупвания в телата си. Така ставаме леки, свободни и общуваме директно с онази част от себе си наречена Висш Аз, духовно тяло или Душа.

След отварянето на Портала на Сируис на 08/08 енергиите много се ускориха и започна активното пречистване на физическия план. И тъй като всичко тук зависи от нас - хората, ние също се пречистване активно на физическо ниво. Всичко е свързано - Земята повишава вибрациите си и ни помага, ние повишаваме вибрациите си и й помагаме.

Накратко  - много хора в момента изпитват повишаването на вибрациите директно вече и на физическо ниво.
Ще се спра на седемте основни чакри, тъй като те са свързани с физическото тяло и блокажите в тях ясно личат на физическо ниво.  Искам само да почертая, че това не е медицинска, а духовна информация и при всяко съмение от ваша страна потърсете мнение на сцециалист, по моя преценка по-добре хомеопат.

Първите три чакри се пречистват със симптомите на повръщане, разстройство, гадене и умора.
Сърдечна централна чакра - аритмия, лек задух, промяна на кръвното налягане, силни емоционални състоятния.
Горните три чакри - обикновено с грипо-подобни симптоми - червено гърло, сълзене на очите, главоболие, виене на свят.

Ако обърнете по-голямо внимание на веществата, които  приемате във физичекото си тяло, може или да усетите много леко подобни ускорени пречиствания, да не ги усетите въобще или направо да ги усетите като цялостно подобрение на тялото - повече енергия, приятно излъчване и чувство на радост и свобода.

И така всичко си опира до избора. Няма смисъл на наблягам на избягването на месо, алкохол, цигари. Като цяло любовта към себе си се проявява на физическо ниво като грижа за тялото - да дишате дълбоко, да пиете много и чиста вода и да се храните с чиста храна, и разбира се - да медитирате!!

На фино ниво чакрите се балансират с изработванете на определени качества или нагласи. Следните утвърждения, които се правят по време на медитация може да ви се сторят полезни.

Муладхара/Коренна чакра - АЗ СЪМ чистота, невинност, мъдрост

Свадистани - АЗ СЪМ чистата истина, познание АЗ СЪм творец на всичко около мен

Наби/Войд - АЗ СЪМ собствения си Учител, АЗ СЪМ мир, спокойствие и тишина

Анахата/Сърце - АЗ СЪМ чистия Дух, АЗ СЪМ чистата Любов

Вишуди/Гърло - АЗ СЪМ невинен, АЗ СЪМ едно с всичко около мен,АЗ СЪМ свободен да бъда себе си

Агния/третото око - АЗ СЪМ прошка ( Прощавам на всички и на себе си, Всичко ми е простено)

Сахасрара/Коронна - АЗ СЪМ ЕДНО с Божествената Мъдрост, АЗ СЪМ  Всичко, което Е, АЗ СЪМ Светлина

Всичко това е една много малка част от работата, която трябва да свършим по пречистването на себе си и на света, но реално всичко може да е много просто ако отворим СЪРДЕЧНАТА си чакра. Такива са и другите послания, които идват до нас от различни места тези дни.

ЛЮБОВТА сама по себе си е достатъчна да излекува и пречисти всичко - всички блокажи, наптрупвани и рани.

Ако сме центрирани, спокойни, уверени и излъчващи Любов - каквото и да става около нас, ние няма да позволим на негативната енергия на страха да ни свали надолу. Повече не.

От СЕГА нататък само НАГОРЕ и НАВЪТРЕ към това, което сме.

Светлина И Любов!

NeveNa Na
Top of Form
Харесва ми · · Сподели · Изтрий
Bottom of Form

Няма коментари:

Публикуване на коментар