четвъртък, 15 март 2012 г.

Готови да покажем на цялата Вселена – кои сме ние



Дълго време приемахме живота си на тази планета като затвор и се държахме като затворници. Сега се случва вече чудото, за което сме молили със сълзи на очи – освобождаването. И то се случва, защото ние толкова много сме го искали, но и защото то винаги е съществувало като вариант за нас, но е бил скрит от погледа ни много, много години. 

Вибрациите се повишават с всеки изминал ден. Енергията, която тече и минава през телата ни и през Земята се увеличава. Ние сме изправени пред предизвикателства и избори, които не са се случвали от хиляди години. Затова и сега всеки търси информация как да се подготви и какво ще се случи. Отговорите на въпросите обаче зависят от собствените ни решения.

Сега сме като затворниците, на които вратата им е отворена широко, а ние паникьосани се чудим кое да вземем, кое да оставим и как ще живеем занапред. Докато бяхме в затвора всички много си приличахме, излезем ли от него всеки става уникален и има възможност да покаже на света кой е и защо е тук. Но колко е трудно и объркващо да се чудиш какво ли представлява животът отвън завесата – колко много въпроси, как, кога , къде... Всичко обаче се подрежда според намеренията ни. 

Всяка мисъл, всяко чувство, намерение ..създават бъдещето. Ако искаме да сме свободни трябва задължително да поемем отговорност за себе си и решенията си. Ако искаме да проявим качествата си е нужно да ги развиваме още сега. Не да чакаме някакъв момент някога, а сега. 


Искам да владея телепатия, значи започвам с упражненията сега. Искам да танцувам – ставам и танцувам. Да отлагаме случването на желанията си е схема от старата енергия. А новата енергия ще подкрепи всяко начинание, желание и намерение, което е за доброто на всички.
Иска ми се да ви вдъхна кураж, че каквото и да става в момента в живота ви и в душите ви, всичко ще се нареди по най-добрия начин за общото благо. Страховете трябва да се освободят с прошка и любов. Качествата и талантите да се изразяват смело и с любов. Подаръците, енергията и любовта да се приемат с радост. 

Дори и само с радост може да сътворим невероятен нов свят. Знаете ли колко е силна вибрацията на радостта? Съчетава в себе си толкова красиви аспекти на Божествената любов, че само радост да имаме във всеки миг, нищо друго не ни е нужно. 

Затова каквото и да е сега – приемете го, възлюбете го, излекувайте го и се радвайте.
Радваме се, че Любовта тържествува, винаги побеждава и винаги сътворява. 

И помнете всичко след думите „Аз СЪМ” е реалност. Затова и формулите Аз съм Любов, Аз съм Едно с Висшия ми Аз, Аз съм Изобилие .....и всичко друго, което ви дойде на ума ...сътворява тази реалност, за която вие сте изказали своето намерение. 

Колко много радост има в човешкото сърце, която само чака да бликне и никога да не пресъхва, за да сме всички ние и планетата щастливи, удовлетворени и успокоени от животите ни тук. С каква радост влязохме в този затвор, ограниченията на плътните вибрации, мислехме си набързичко ще свършим работата и после напред. Нещата малко се объркаха, затвора бе сменен със строг режим и т.н., но сега, сега .....с колко радост ще излезем по-мъдри, по-порастнали и готови. Готови да творим светове. Готови да покажем на цялата Вселена – кои сме ние.

Няма коментари:

Публикуване на коментар