четвъртък, 15 март 2012 г.

За Земята


Вчера късно вечерта бях разтърсена от много силна емоция, усещането беше задушаващо безнадеждно. Като всяка жена  емоциите ми скоро започнаха да се изливат чрез сълзи и за около половин час ми беше трудно да ги спра или да се успокоя. През това време в главата ми кънтеше мисълта „ Не мога да живея и секунда повече в свят без любов, не издържам повече нито ден, нито една секунда”.  Аз самата бях силно изненадана от това преживяване тъй като не го усещах свързано с някое конкретно лично събитие.  Сега разбирам, че това е била колективната енергия на Земята. Сега виждам моите сълзи, които се изливаха като от извор – ще са се изляли чрез огромни вълни и върху бреговете на океана.
Колко често забравяме, че Земята е жива?? Тя е едно прекрасно създание, което с обич и нежност се грижи за всичките си деца. Ние дойдохме тук преди  много време, за да й помогнем да се издигне заедно с физическото си тяло в горните измерения – и я предадохме. Предадохме доверието й , но тя ни прощава и все още ни обича, просто, защото тя си е такава – мила и добра.  Жените усещат енергията на Земята чрез Ин – женското начало. Ето и моята приятелка, която също е усетила, че наложително да започне да събира хора за медитация за Нея, за Земята. Всяка жена е плакала с тези сълзи – на огорчението , на болката и т.н и може да си представи какво изпитва нашата Земя сега.
Не се учудвам, че отново се е разтърсила и вече промените стават явни. Тя няма търпение вече да бъде себеси. Да бъде отново красива. Всичките й деца да живеят заедно, щастливи и да се разбират в мир.
Най-доброто, което можем да направим за нея е да заземяване Светлината във физическите си тела, които са част от Нейното тяло. Да издигаме вибрациите си към Висшите измерения, защото така издигаме Нейната енергия. Това е службата, която с радост дойдохме тук да свършим. Нека си простим за заобиколния път и да свършим работата съвестно.
Обичам Земята. Обичам животните и птиците. Обичам дърветата и цветята.  Обичам небето, вятъра и моретата. Обичам пясъка и планината. Обичам и всички мои братя и сестри.
Затова съм тук.
Заради Нея.

(размисли и усещания в нощта преди Фукушима)

Няма коментари:

Публикуване на коментар