четвъртък, 15 март 2012 г.

Богинята - 20/11/11


Пуснете си тази песен преди да започнете да четете, така ще усетите връзката между музиката и думите, защото те са Едно :


Loreena Mckennitt The Mystic's Dream



Отваряте сърцата си и всички рани се виждат вече от всички, нека се виждат – така те ще познаят себе си. Оставете раните си на моята любов и аз ще ви изкъпя в благодата на вселената. Моята обич за вас е безкрайна. Бях с вас в нощите, в които сами плачехте и събирах сълзите ви, защото обичта на вашата майка е всесилна и бегранична. В прошката на непростимото ще ме откриете, и в най-голямата болка, която бе излекувана, в най-дълбокото отчаяние , и в най-тъмните и мрачни времена, аз бях и съм там. Държа ръката ви, къпя сърцето ви в любовта си, показвам ви пътя в най-гъстите гори. Отворете сега още по-широко вратите на прекарсните си сърца, за да вляза с истинската си мощ, за да усетите истинската ми сила. С всяка ваша мисъл мога да лекувам хиляди, с всяко ваше действие на състрадание ставаме едно цяло, вие сте моите ръце и сърце на планетата сега и аз ви обичам. Благодаря ви, че избрахте тази роля, без да мислите за отплатата или заслугите, отзовахте се единствено заради любовта си. Това е силата ви, това е истината ви и аз живея в сърцата ви. Мили мои, силни мои, толкова дълго вървели с наведени глави, но с горящи сърца, поздравявам ви и съм силата на вашите сърца. Усетете силата на женския аспект на Източника, представяте ли си какъв океан от сила и любов е това, и той е ваш, за да вървите напред уверени, че имате помощта, която ви е нужна и за най-смелите крачки, които следва да направите сега или когато и да било. Нека сега сърцата ви бъдат завинаги излекувани от раните на миналото, краката ви са успокоени и превързани след  дългия път, за всеки има нежно бяла дреха от светлина с името му. Скоро ще разберете напълно какво означава това, нежни мои птици, дълго вървяли по земята без любимите си криле, сега ще ги имате отново, за да летите свободни и удовлетворени, че свършихте това, за което дойдохте. Пазете това знание, тази истина, и каквото и да става около вас, и в най-големия хаос, знайте, че майката обича всичките си деца, и будните, и заспалите и нежно ги държи в ръцете си. Благословени бъдете и бъдете истински.
Богинята Майка

Няма коментари:

Публикуване на коментар