вторник, 27 март 2012 г.

Мили мой свят


Мили мой свят, прости ми, че често недоволствах, защото си мислех, че е ужасно да живееш подхвърлян от физическите закони на природата и не осъзнавах моята роля в твоето създаване.  

Благодаря ти, че винаги си тук и аз мога изпробвам способностите си да творя.
Мой свят, обичам те и знам, че и ти ме обичаш и винаги ще имам условията да развия някое ново качество или да разбия някое  старо схващане. 

 Мой свят, нека вече сме приятели завинаги. Аз вече знам много неща и ще се радвам да те създавам по-хармоничен и радостен. Мой свят ти си роден в сърцето и живееш в сърцето ми, можеш ли въобще да си представиш колко много те обичам и как искам всичко да е наред с теб и щастието да се пръска в теб във всеки миг от твоето съществуване. 

Прости ми, мой свят, че често не осъзнавах как те тъпча със собствените си боклуци и си мислех, че си мръсен и все нещо има да оправяне. Прости ми истински, защото аз наистина не знаех какво върша. 

Благодаря ти, мой свят, че въпреки моите грешки още си тук и аз мога да се уча и да екпериментирам как се създават светове. Благодаря ти, че въпреки моите неистиви усилия да те натъпча като стар гардероб със старите си болки, твоето съвършенство прозира и в моментите когато съм изцяло в сегашното усещам, че всъщност ти си съвършен. Или поне съвършено мое копие. 

Мой свят, искам тържествено да ти заявя, че никога повече няма да се отказвам от теб като твой създател. Дори си прощавам и прегръщам всяко мое малко творение, което живее в теб.
Мой свят, обещавам вече да те пълня само с приятни хора, хубави случки, изобилие от всичко хубаво и много, много истинска любов. 

Мое мило дете, мой нежен малък свят, виждам чак сега как ме гледаш с невинните си очи и искаш да създавам единствено моменти на щастие и хармония и се надявам и искрено вярвам, че вече знам как да творя прекрасно съществуване. 

Мой свят благодарността ми към теб, за това, че винаги си тук за моите игрички, е толкова пулсиращо жива, че ще излекува всяка дисхармоничност от миналото, за да започнем на чисто.

Обичам те, мой свят, обичам те както този, който е създал мен, ме обича.  

4 коментара:

  1. Прекрасно ангелче, често - като дойда във Варна,се чувствам все едно те издървам от малката черупчица, в която си се свило. И всеки път решавам, че от позицията на някакъв вид кака трябва да го сторя, и то единствено от желанието да се опивам от красотата, от нежността, от светлината, която излъчваш. Няма по-голямо щастие за мен от това да бъда до теб. Последната ни среща във Варна ме зареди с толкова много енергия, и толкова много увереност, че има млади хора в България, които са готови да встъпят в ролята си на пълновластни съзидатели. Написаното тук от теб е истински шедьовър, и аз ще се радвам безкрайно с теб и много други да творим изобилни, прелестни фонтани от реч,музика, любов и танци в светлината. Обичам те с цялото си сърце, Мелфиора. До нови срещи!

    ОтговорИзтриване
  2. Как да ти кажа колко много означаваш за мен и колко много те обичам, како. Благодаря ти за вдъхновението и подкрепата. Нека сътворим света на мечтите си и направим всички щастливи. Целувки, Роханна. До нови срещи.
    (*а тези прекрасни думи си ми ги изпратила точно в 11.11 бг време)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, мила за прекрасните думи, за цялата тая прелест, която си сътворила <3 Докато го четох - плаках.... Това мисля говори достатъчно колко силно си ме докоснала ... Все едно мои думи... мои мисли ... снощи мислех да пиша нещо подобно на профила си във Фейс-а.... Нямам думи <3 Прегръщам те топло и ти желая много ЛЮБОВ, ХАРМОНИЯ и СВЕТЛИНА да присъстват винаги по ПЪТЯТ ТИ ! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Дани, нека Любовта прониква във всяка област на живота ти. Радвам се, че се обединяваме на толкова чиста основа с такива прекрасни хора.

    ОтговорИзтриване